Všeobecné obchodní podmínky

1. Obecná ustanovení a výklad pojmů



Tyto všeobecné obchodní podmínky („VOP”) upravují vzájemná práva a povinnosti mezi provozovatelem webové stránky www.aibility.cz („Poskytovatel”) a osobami, které si objednávají produkty nebo služby nabídnuté na této webové stránce („Kupující” nebo „Uživatel”).


Poskytovatelem je Digitask s.r.o., IČO: 10684395, DIČ: CZ10684395, se sídlem Drobného 555/49, Ponava, 60200 Brno, Česká republika, zapsaná u Krajského soudu v Brně pod sp. zn. C 122203.

Kontaktní email: podpora@aibility.cz


Kupující může být podnikatel nebo spotřebitel. Spotřebitelem je člověk, který jedná mimo rámec své podnikatelské činnosti. Podnikatelem je osoba vykonávající výdělečnou činnost samostatně a na vlastní účet.


Zkratka NOZ znamená zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.


Odesláním objednávky Kupující potvrzuje, že se seznámil s VOP, souhlasí s nimi a považuje je za srozumitelné. VOP jsou nedílnou součástí smlouvy. VOP jsou vyhotoveny v českém jazyce.


Poskytovatel si vyhrazuje právo na změnu podmínek bez předchozího upozornění. Aktuální verze je vždy dostupná online.




2. Produkty a služby



Poskytovatel nabízí online vzdělávací produkty a služby v oblasti umělé inteligence:


  • Online kurzy – videa, texty a interaktivní obsah.

  • Webináře – živé nebo nahrané přednášky.

  • Workshopy – praktické prezenční i online kurzy.

  • Poradenství – individuální konzultace.

  • Hackathony a živé akce – projektová spolupráce; vstupenka platí jen v den konání.

  • Aimee – AI Coach a Analýza AI příležitostí – mikro-coaching pro jednotlivce i týmy, analýza procesů a AI strategie.

  • Vouchery – dárkové poukazy na produkty a služby.





3. Přístup k digitálnímu obsahu a technické požadavky



  1. Přístup je zasílán e-mailem odkazem nebo přístupovými údaji.

  2. Pokud je uveden konkrétní datum, bude obsah zpřístupněn v daný den.

  3. Obsah může být uvolňován postupně podle harmonogramu.

  4. Doba přístupu je stanovena u jednotlivých produktů, max. 2 roky.

  5. Digitální obsah je poskytován v nejnovější dostupné verzi.

  6. Poskytovatel poskytuje pouze nezbytné aktualizace k odstranění vad.

  7. Kupující musí mít odpovídající digitální prostředí (internet, e-mail, software).

  8. Obsah a struktura kurzů se může měnit, například z důvodu zlepšení kvality.





4. Platební podmínky



Platba probíhá online přes platební bránu nebo převodem.

Po úhradě bude Kupujícímu zpřístupněn obsah dle podmínek služby.

Ceny jsou zpravidla uvedeny včetně DPH.




5. Reklamace a refundace



  1. Poskytovatel odpovídá za to, že digitální obsah nemá vady při zpřístupnění.

  2. Projeví-li se vada do 1 roku, má se za to, že existovala při zpřístupnění.

  3. Reklamovat lze do 2 let od zpřístupnění.

  4. Reklamaci lze podat e-mailem.

  5. Kupující uvede kontaktní údaje, popis vady, požadovaný způsob vyřízení a doloží nákup.

  6. Poskytovatel zašle potvrzení o přijetí i vyřízení reklamace.

  7. Kupující může požadovat opravu, doplnění, náhradu, slevu nebo odstoupení od smlouvy.

  8. Reklamace bude vyřízena do 30 dnů.

  9. Pokud nedorazily přístupové údaje, je nutné zkontrolovat složky spam/hromadná pošta.

  10. Může nastat dočasná nedostupnost obsahu při údržbě.

  11. Poskytovatel neodpovídá za vady způsobené nevyhovujícím digitálním prostředím Kupujícího.

  12. Kupující musí poskytnout potřebnou součinnost při ověřování prostředí.

  13. Nárok na refundaci zaniká získáním přístupu k digitálnímu obsahu.

  14. Vouchery – lze refundovat pouze neaktivované; po použití platí běžná pravidla.





6. Autorská práva



Digitální obsah je chráněn autorským zákonem.

Kupující nesmí obsah sdílet, kopírovat nebo jinak šířit.




7. Odstoupení od smlouvy



  1. Spotřebitel může odstoupit do 14 dnů, pokud mu nebyl digitální obsah zpřístupněn před uplynutím této lhůty.

  2. Pokud spotřebitel udělí předchozí souhlas ke zpřístupnění digitálního obsahu před lhůtou, právo odstoupit zaniká.

  3. Odstoupení probíhá písemně, ideálně e-mailem.

  4. Podnikatel může odstoupit dle dohody nebo zákona.

  5. Poskytovatel vrátí peníze stejným způsobem platby.

  6. Mimořádné okolnosti (válka, epidemie apod.) mohou vést ke změnám nebo odstoupení.

  7. Živé akce – zvláštní pravidla (odstoupení do 7 dní před akcí, refundace při zrušení, možnost převodu vstupenky apod.).





8. Ochrana osobních údajů



Osobní údaje jsou zpracovávány v souladu se zákonem a GDPR.

Podrobnosti jsou uvedeny v dokumentu „Zásady zpracování osobních údajů“.

Kontakt: podpora@aibility.cz




9. Použití záznamů a uživatelských vstupů



  1. Při poskytování služeb mohou být pořizovány záznamy (zvuk, obraz, text).

  2. Uživatel uděluje nevýhradní bezplatnou licenci k jejich využití pro vzdělávací či propagační účely.

  3. Uživatel může zůstat anonymní (vypnutí kamery, změna jména apod.).

  4. Souhlas lze kdykoliv odvolat.





10. Závěrečná ustanovení



  1. Právní vztahy se řídí právem ČR, spory řeší příslušné soudy.

  2. VOP jsou dostupné na webu pro archivaci a reprodukci.

  3. Rozhodná je verze VOP platná v den objednávky.

  4. Spotřebitel může využít mimosoudní řešení sporů (ČOI, platforma ODR).

  5. Evropské spotřebitelské centrum funguje jako kontaktní místo pro řešení sporů online.

  6. Poskytovatel podniká na základě živnostenského oprávnění.



VOP jsou platné a účinné od 1. 12. 2025.

Odborníci na AI transformaci pro firmy a jednotlivce

Aibility

© 2025 Aibility. Všechna práva vyhrazena.

Odborníci na AI transformaci pro firmy a jednotlivce

Aibility

© 2025 Aibility. Všechna práva vyhrazena.